És még egy japán...

2010.12.12. 00:00

Mivel páran már szóvá tettétek, hogy miért nem írok mostanában, most igyekszem pótolni a mulasztást, mert természetesen nem álltam le a kerttel egy pillanatig sem.

Mikor elképzeltem, hogy meglesz a kerítésünk, rögtön hozzáképzeltem a lilaakácot is, természetesen úgy hogy a virágai kibuggyannak a kerítés tetejénél, ki az utcára. Csak két probléma van/volt ezzel, az egyik hogy még nincs is ilyen növényünk, kettő, ha lenne is, jó pár év amíg ez megtörténik. De valahol el kell kezdeni ugye, ezért három hete  - mikor még senki nem tudta elképzelni, még a Közútkezelő sem, hogy egyszer tényleg jön a tél – ejtettem egy körtelefont pár nagyobb kertészetnél, hogy kinek van Wisteria Foribunda Longissima Alba-ja. Hogy miért éppen ez? Nem volt egyszerű a választás. Nem tudom ki hogy van vele, én egyszerűen rajongok a rózsaszín virágokért. Meglátom és rögtön az kell. Egyébként nem, nincs tele a szekrényem rózsaszínű cuccokkal... Természetesen a lilaakác nem csak lila, hanem van fehér, rózsaszín, kék is. És itt jön az önuralom rész, miután láttam a rózsaszín változatot, ami tényleg gyönyörű, sóhajtottam egy nagyot és bánatosan megnéztem melyik a fehér. Egyszerűen túl sok lett volna  a rózsaszín és kék klemátisz mellé egy másik rózsaszín. És ha lúd, legyen kövér, jelen esetben inkább vékony, de hosszú. Mármint a virága. Ezért lett ez a japán lilaakác a kedvencem. Magam sem hittem volna, hogy sikerül találnom, de a negyedik telefonos próbálkozásom sikerrel járt, és a Silvanusnál azt mondták, hogy több is van, jöjjek bátran. Szóval vettünk egyet és gyorsan ki is ültettem, (ki kelett használni a jó időt) most már csak pár év, és nálam is ilyen lesz, csak fehérben.

 

 

 

 

 

Na jó, ezt talán az ükunokáim láthatnák, de azért pár évesen sem néz ki rosszul:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kerteszkedo.blog.hu/api/trackback/id/tr902510116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása