Az elmúlt napokban reggel az volt az első, hogy lerobogtam és megnéztem a konyhaablakból, hogy kinyíltak e már a ’Susan’ magnólia virágai. Persze nem bírtam ki, és bimbós állapotában is csináltam róla képeket, de azt hiszem talán most a legszebb….

A rendelt nárciszaimmal viszont van egy kis bibi. Ezek bizony nem rózsaszín közepűek, hanem narancssárgák, így amit elterveztem - hogy milyen szépek lesznek majd a rózsaszín tulipánokkal - hát nem igazán jött össze...Szóval ez igazi bakker, Bakker (mert hogy tőlük rendeltem).

Hétvégén voltunk egy kertészeti kiállításon és eltekerte a fejem egy folyton termő balkoneper :-) Így már szüreteltünk is, ez már majdnem saját termésnek számít...:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kerteszkedo.blog.hu/api/trackback/id/tr232841841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juhmeli 2012.01.10. 18:40:37

A rózsaszín tulipánokhoz megálmodott rózsaszín nárcisszal én is így jártam, de az enyém szimplán sárga lett.Pedig abból van már pár(száz):)
Mi barkácsáruházban vettük, úgyhogy gyanakodj azokra is, ha még egyszer próbálkoznál!
süti beállítások módosítása